Stelton, Firmagaver, Receptionsgaver, Georg Jensen, Gaveartikler, Skriveredskaber, Penne, Reklamegave
 MENU FIRMAGAVER SKRIVEREDSKABER REKLAMEARTIKLER

KONCEPT

TEMAER
   FYLDEPENNE
   ROLLERPENNE
   KUGLEPENNE
   PENCILS
   GAVESÆT
   URE
   ACCESSORIES
   REKLAME PENNE

PRISGRUPPER
   UNDER KR. 200
   KR. 200 - 400
   KR. 400 - 600
   KR. 600 - 800
   KR. 800 - 1000
   OVER KR. 1000

VAREMÆRKER

KONTAKT
   KONTAKT ROYAL GIFTS
   REKVIRER TILBUD
   NYHEDSBREV

HANDELSBETINGELSER

LISTE
   VIS PRODUKTLISTE
   AFGIV BESTILLING
Stelton, Kuglepenne, Firmagave, Reklamegaver, Georg Jensen, Rosendahl, Cross kuglepen, Reklameartikler

Stelton: Stelton blev grundlagt i 1960 med det formål at sælge produkter i rustfrit stål, så som serveringsfade, salatskåle m.m.

Stelton

Stelton blev grundlagt i 1960 med det formål at sælge produkter i rustfrit stål, så som serveringsfade, salatskåle m.m.

Firmaets designpolitik blev formuleret i 1963, da man indledte et samarbejde med den danske arkitekt og designer, professor Arne Jacobsen. Ideen var at skabe en serie brugskunst, hvor sammenhængen mellem de enkelte dele udgør en harmonisk helhed. Resultatet blev ”Cylinda-Line”, der kom på markedet i 1967 og straks vakte opmærksomhed for sit afklarede og funktionsbestemte design.

Firmaet voksede hastigt som følge af Cylinda-Line´s succes i Danmark og på eksportmarkederne. Efter Arne Jacobsens død i 1971 indledtes et samarbejde med den unge designer og keramiker Erik Magnussen, der var kendt for sine arbejder for Bing & Grøndahls Porcelænsfabrik. Hans første design for Stelton var en termokande i rustfrit stål med en unik vippeprop, som blev introduceret in 1977. Termokanden er stadig den dag i dag Steltons mest solgte produkt.

Stelton kollektionen af design produkter i rustfrit stål og ABS kunststof består i dag af mere end 175 artikler, og mange af dem anses for at være klassikere som f.eks. Cylinda-Line vippeaskebægeret og termokanden, designet af Erik Magnussen. 
 
Det internationale design ikon - Stelton – får ny ejer

Stelton blev det første opkøb for 8.8 Holding A/S, hvor hovedaktionær er Michael Ring.

Stelton står for nytænkende, funktionelt skandinavisk design og er internationalt anerkendt for sin kvalitet. På denne platform vil virksomheden øge produktudviklings-takten betydeligt i de kommende år. Ikke mindst vil nye designere komme til og bringe design ikonet ind i en ny æra.

Michael Ring udtaler: "Jeg har utrolig respekt for den måde Peter Holmblad (tidligere ejer af Stelton og medinvestor i 8.8 Holding A/S) har opbygget brandet Stelton på, og der er virkelig en god basis for fremtidig vækst.

Tidligere var Stelton kendt for at være foran sin tid og banebrydende. Det skal Stelton være igen, og grundlaget er der med dygtige medarbejdere, en meget stærk bestyrelse og investorer, som har den rette indstilling til at tænke langsigtet".

Og som Michael Ring fortæller: "Trenden er på alle måder med mærker som Stelton. Der er større interesse end nogensinde for kvalitetshåndværk og klassisk dansk design".

Stelton A/S
Dette selskab er garant for brandet Stelton og nøglekompetence-områderne er produktudvikling, marketing, afsætning og sourcing. Stelton A/S kan betegnes som en design/brand virksomhed. Et selskab som det skal være naturligt for fremtidens Arne Jacobsen at søge samarbejde med.

Et udfordrende arbejde
Da Michael Ring fik muligheden for at blive hovedaktionær i Stelton, var han ikke i tvivl om, at det måtte forsøges: "Det bliver en spændende opgave, og med de mange gode medarbejdere i virksomhederne, er jeg overbevist om, at det nok skal lykkes. Potentialet er enormt”.

Også Peter Holmblad, tidligere ejer af Stelton, vurderer, at det er den helt rigtige konstellation: "Jeg glæder mig til at se mit ”barn”, Stelton, videreudvikle sig, og min nye rolle bliver meget spændende”.

De nye ejere ser frem til at være med til at udvikle de to virksomheder.

Stelton er indbegrebet af skandinavisk, internationalt design. Nu pudses den blanke overflade yderligere op med et nyt look, der kaldes "Urban Cool". Et begreb der tager fat i storbylivets dynamik: ungt, travlt og trendy. Stelton vil gå efter igen at blive ”før sin tid”. Præcis som da Arne Jacobsen udviklede serien Cylinda Line.
 


 

firmagaver
... Stelton ... Royal Gifts

Gaveartikler
Gaveartikler er en overførsel af penge eller ting uden at man kræver noget til gengæld.

Skriveredskaber
Skriveredskaber kan være blyanter eller kuglepenne, der overfører blækpasta til f.eks. papir ved hjælp af en lille kugle.

Montblanc
For den "almindelige" samler er montblanc et mærke man hverken kan eller vil komme uden om. Montblanc firmaet blev etableret i Hamburg, Tyskland i 1908.

Cross kuglepen
Med det karakteristiske Cross design og signatur på den øverste del af den kugleformede pen, er Classic Century fortsat den mest populære Cross kuglepen fra Cross.

Reklamegave
Kvaliteten af en reklamegave er meget vigtig, da gaven skal være en forlængelse af virksomhedens identitet og afspejle virksomhedens værdier.

Firmagaver
Formålet med firmagaver er at skabe og bibeholde et godt og værdifuldt forhold til firmaets medarbejdere og forretningsforbindelser, og udvekslingen af firmagaver er normal og passende inden for rimelige grænser.

Firmajulegaver
De traditionelle firmajulegaver som vin, kaffe, chokolade og isenkram bliver i mange virksomheder afløst af gavekort til serviceydelser som rengøring og vinduespudsning.

Personalegaver
Personalegaver skal helst indeholde et strejf af giveren og samtidig blive værdsat og husket af modtageren.

Kuglepenne
Kuglepen er et skriveredskab, der overfører blækpasta til f.eks. papir ved hjælp af en lille kugle. Denne er placeret for enden af en beholder i kuglepennens skaft. Når kuglepenne presses mod papir eller andet materiale sættes kuglen i rotation og ved

Fyldepenne
Fyldepenne et skriveredskab, som skriver med blæk der fyldes ind i et kammer i pennen, deraf kommer ordet fyldepen.

Mont blanc
Mont blanc er ikke blot navnet på Europas højeste bjerg på 4.810 meter. Det er også navnet på en af verdens mest eksklusive skriveredskaber.

Georg Jensen
Georg Arthur Jensen (31. august 1866 i Raadvad - 2. oktober 1935 i Hellerup) var en dansk sølvsmed og designer.

Eva solo
Eva solo er mærker der alle forener funktionalitet med design og høj kvalitet - med fornemmelse for det enkelte menneske, der skal bruge det.

Receptionsgaver
Gode receptionsgaver er et medie, hvormed man kan få sit kampagnebudskab ud eller promovere fx sit website.

Reklameartikler
Hvis du skal profilere dig i dine kunders bevidsthed, er det vigtigt, at du vælger reklameartikler ud fra originalitet, anvendelighed og kvalitet.

MONTBLANC   CROSS   PARKER   WATERMAN   ROTRING   SCHEAFFER   ST DUPONT   CARAN DACHE   PENATIA   PORSCHE   ZIPPO   FILOFAX   PRODIR   PAPER-MATE